۱۳۹۵ آبان ۲۴, دوشنبه

شغل رانندگی خوبه؟؟



من یه پسر ۱۸ ساله هستم

نمیدونم درس بخونم یا کار کنم

اگه بخوام کار کنم رانندگی خوبه؟

درآمدش چجوریه؟

سرمایه چقدر میخواد؟

ارزش داره تو روی خانوادم بایستم؟

اصن رانندگی تریلی ارزش سختی هاشو داره؟

میشه با رانندگی یک خانه و زندگی خوبی فراهم کرد؟

ممنون میشم جوابمو بدین

در ضمن منظورم از رانندگی رانندگی با کشنده چادری ترانزیته


استخدام راننده



جوون عزیز.رانندگی هم مثل تمام شغلای دنیا خوبی وبدی خودش وداره.مزایا ومعایب خودش وداره.دقیقان جایی۱۷ سال پیش منی منم خونوادم مخالف بعدشم زنم مخالف از اون ور منم عاشق ترانزیت.شل جنبیدم بخاطر دیگران کاری و که تو سن۲۳ سالگی میتونستم شروع کنم تو سن ۳۵ سالگی شروع کردم.تجربه به من ثابت کرده که باید دمبال شغل مورد علاقت بری .من خودم موقعیتهای خوبی داشتم اما چون همش ذهنم در گیر شوفری بود هیچ پیشرفتی نداشتم.خلاصه اگه بخاطر دیگران پا روی خواستت بزاری تمام عمر به خودت بدهکاری .دوست من خانوده را باید با دلایل منطقی قانع کنی نه با جنگ وجدل.دوم کلی تحقیق کن.ما الان راننده داریم دکترا داره.لیسانس و فوق لیسانسم زیادن.خلبان بوده استعفا داده امده ترانزیت.اما کل جوانب را باید دید.تو ایران همه شغلا جایگاه پایینی دارن.بهت پیشنهاد میکنم درست را بخون تا سن گواهینامه مدرک وبگیر پایان خدمت . بخر.ازدواج عجله نکن.اگر تونستی مهاجرت کن و در کشوری مثل امریکا یا کانادا که راننده های ماک بالاترین حقوق را دارن حتی از وکیل ودکتر بالاتر نه استرالیا نشد اروپا نشد ترکیه نشد ایران .ایشالله موفق باشی



استخدام راننده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر