۱۳۹۹ فروردین ۹, شنبه

خواستگار

تعبیر خواب خواستگار و تعبیر خواب خواستگار امدن 

 
تعبیر خواب خواستگار,تعبیر خواب خواستگار امدن,خواستگاری در خواب ,تعبیر خواب پیشنهاد ازدواج,تعبیر خواب خواستگاری رفتن مرد
 
 
 
دیدن خواستگاری در خواب و یا خواستگاری رفتن در خواب و خواستگار داشتن در خواب یکی از خواب متداول هر پسر و دختری هست.
تعبیر خواب خواستگاری توسط عالمان بزرگ تعبیر خواب 
متداولترین خواب های مرتبط به خواستگاری و مراسم خواستگاری:
تعبیر خواب خواستگاری رفتن مرد یا تعبیر خواب خواستگار  محمدبن سیرین
تعبیر خواب خواستگاری از دختر
اگر بیند زن خواست، دلیل که شرف و بزرگی اش زایل شود،
تعبیر خواب پیشنهادازدواج
اگر زن مرده را به زنی کرد و با وی جمع گردید، دلیل که از ملک و مال آن زن او را چیزی حاصل شود. اگر بیند با آن زن جمع نشد، دلیل که چیزی اندک ازمال وی را حاصل شود. اگر زنی بیند او را مرده به زنی گرفت و در سرای زن با وی جمع شد، دلیل که مال زن نقصان شود، یا حال وی متغیر شود. اگر بیند زن خواست، لکن زن را ندید و نامش ندانست، دلیل که اجلش نزدیک شده باشد. اگر زن را بیند و سرای مجهول بود و آن سرا از آنِ شخص مرده بود و آن مرد با وی جمع شد، دلیل که آن زن بمرد. اگر آن زن معروف بود، دلیل بر نقصان مال زن کند.
 
تعبیر خواب خواستگار امدن ابراهیم کرمانی
اگر زن شوهردار در خواب بیند دیگر شوهری دارد و عروسی را ندید. دلیل بود بر شرف و عزت و زیادتی مال.اگر بیند عروسی خواست کردن و عروسی را ندید و نشناخت، بیم مرگ است او را و بعضی گویند: شخصی بر دست او هلاک شود و اگر بیند بیمار است و زنی مجهول خواست و یا کسی دید زن او شوهر کرد و آن شوهر را به خانه برد، دلیل که مالی بسیار از این مَمَر به شوهر اور سد. اگر بیند زنی نابکار به زنی خواست و با وی جمع نشد، آن چه گفتم کمتر بود.

خواستگاری در خواب جابر مغربی
اگر بیند دختری دوشیزه را به زنی کرد و دوشیزگی او را بستد، دلیل که اندر آن سال او را زنی یا کنیزکی حاصل شود و از پادشاه خیر و نیکی بیند.تعبیر خواب خواستگاری زن شوهردار اگر بیند به حرام دوشیزگیِ دختری بستد، دلیل که مالی حرام بدست آورد.

تعبیر خواب صحنه خواستگاری کردن پسر از دختر
اگر دختری در خواب شاهد صحنه خواستگاری باشد و نداند که عروس چه کسی خواهد بود، این خواب هشداری برای شور و شوق شدید او نسبت به مردی جوان است. خواب بیننده باید بداند که احساسات اولیه گذرا و ناپایدار هستند.

تعبیر خواب صحبت کردن خواستگار با خود فرد
اگر در خواب ببینید که خواستگار با خود شما گفتگو می کند، تعبیر آن است که در هفته های آتی احتمالا شما یکی از افراد حاضر در مراسم ازدواج یا طلاق یکی از افراد خانواده خود خواهید بود. آسوده خاطر باشید. شما یکی از مناسب ترین گزینه ها هستید و کلید حل مسائل در چنین موقعیت هایی در دستان شما قرار دارد. همواره خونسرد و خوشحال باشید.

تعبیر خواب صحبت کردن پدر و مادر با خواستگار
این خواب نمادی از پیش داوری ها و قضاوت هایی است که مورد مخالفت قرار گرفته است. به این ترتیب، اگر در خواب خواستگاری را ببینید که با پدر یا مادر شما در حال گفتگو است، تعبیر آن است که ازدواج یا طلاقی در خانواده شما رخ خواهد داد.

تعبیر خواب خواستگاری دختر از پسر
علامه مدنی نوشته اند اگر دختری جوان خواب ببیند به خواستگاری پسر مورد علاقه اش می رود و یا چنین تصمیم را گرفته است و یا حتی در مورد آن با دیگران صحبت میکند به این علامت است که روابط بین آن ها روز به روز رو به بهبودی خواهد رفت.
  
تعبیر خواب خواستگاری مرده
اگر زنی در خواب ببیند که فرد مرده ای به خواستگاری او آمده و با او ازدواج کرد بیانگر این است که از مال زن کم خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر